11 sep. 2012

Nu kan alla kommentera igen

Ett tag stängde jag ner funktionen att vem som helst kan kommentera. Detta för att många som var "anonyma" gillade att kasta ur sig saker men inte kunde stå för vilka de var eller fortsätta diskussionen utifrån mitt svar. Jag vill jättegärna komma i dialog och kommer alltid behandla alla frågor och kommentarer med respekt för personen bakom dem och hoppas bli behandlad på samma sätt själv. Nu öppnar jag upp igen, detta för att några som vill kommentera inte kan (de måste då skaffa ett googelkonto) har sagt det till mig. Ni som kommenterar, sätt gärna ut ert namn eftersom det är lättare för mig att rikta mig till dig i mit svar.

Så välkomna att gå i dialog med mig och med varandra här på Pedagogiska Kullerbyttan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar