7 aug. 2011

Mot torget!

Imorgon är min första dag som Torgpedagog på nya förskolan :) Jag ser fram emot att få ta mig an torgets utmaningar och att använda det som en plats för möten mellan människor. Jag ser fram emot att upptäcka nya saker, nya möjligheter, få vända och vrida på mina tankar och tillsammans med andra lära nya saker. Framförallt ser jag fram emot att få utnyttja min potential till fullo, söka efter Torgpedagogens mål och mening och våga mig ut på hala isar tillsamman med vetgiriga barn och kollegor.



Ni följer väl med?

8 kommentarer:

  1. Thanks! I hope to see and hear you soon here in Sweden! Untill then our discussions takes place on the blogs :)

    SvaraRadera
  2. Äntligen en blogg som handlar om förskolan, det är alltför få därute i bloggosfären. Denna kommer jag definitivt lusläsa när tillfälle ges. Lycka till imorgon och ska bli spännande att läsa mer om ditt arbete som torgpedagog.

    SvaraRadera
  3. Tack Studentmamman!
    Jag tyckte likadant så därför startade jag bloggen :) Hoppas finna ett utökat lärarlag här på nätet samt inspirera och kanske vända på en och annan tanke! Vi tänker bättre tillsammans!
    Ha det gott så ses vi här :)

    SvaraRadera
  4. Välkommen tillbaka....men se upp på isen..!

    SvaraRadera
  5. Så otroligt intressant att läsa och följa i fortsättningen. Hur stor förskola ska du jobba på? Indelning på grupper, antal pedagoger osv?

    SvaraRadera
  6. Jag följer med på färden. Lycka till, Linda !

    SvaraRadera
  7. Tack Bertil! Jag gillar att du ser efter mig! Jag ska se upp med isen ;)

    Camilla! Vad roligt att du känner så! Hoppas på många tankevändor tillsammans då :)

    Tack Ssspirit! Du har mycket gott att komma med! Skriv gärna till mig och berätta hur det går för dig, jag är nyfiken :)

    SvaraRadera