tag:blogger.com,1999:blog-6126994518784336997.post4855619396092697160..comments2023-05-13T17:25:35.520+02:00Comments on PEDAGOGISKA KULLERBYTTAN: Att bestämma sig för ett förhållningssättLinda Linderhttp://www.blogger.com/profile/11979232607464210620noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-6126994518784336997.post-7939333711918905942010-09-18T12:39:56.741+02:002010-09-18T12:39:56.741+02:00Du sätter huvudet på spiken eller vad man säger.. ...Du sätter huvudet på spiken eller vad man säger.. Det är viktigt att alla i ett arbetslag har samma förhållningssätt. Jag har ett eget exempel: Jag och en kollega är på väg till skogen med ett gäng 3 - 5 åringar. Det har regnat på natten så när vi går förbi en jordplätt där parkförvaltningen sått gräs vill barnen självklart dra handen på det vit-orangea plastband som satts upp för att avgränsa Anna-Lisahttps://www.blogger.com/profile/12182356137696033935noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6126994518784336997.post-39342678947151608182010-09-06T22:10:04.055+02:002010-09-06T22:10:04.055+02:00Mycket tänkvärda frågor.
Andra frågor:ser min kol...Mycket tänkvärda frågor. <br />Andra frågor:ser min kollega vad har jag för intention? Ser jag vad har min kollega för intention?<br /><br />Delvis tycker jag att det är en pågående arbete detta. För hur än medveten må man vara, "syndfri" är ingen av oss. Vi lägger våra värderingar olika på olika saker och ting.<br /><br />Men en sak har jag mycket svårt att acceptera: att fördöma och sspiritnoreply@blogger.com