tag:blogger.com,1999:blog-6126994518784336997.post1814143136869821553..comments2023-05-13T17:25:35.520+02:00Comments on PEDAGOGISKA KULLERBYTTAN: Mötets kraftLinda Linderhttp://www.blogger.com/profile/11979232607464210620noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-6126994518784336997.post-37109639799723836162010-10-09T10:44:31.619+02:002010-10-09T10:44:31.619+02:00I den pedagogiska dokumentationen är det processen...I den pedagogiska dokumentationen är det processen man är ute efter att dokumentera, där i har man möten och samspel (förhoppningsvis) eftersom det är så vi lär :) Produkten är aldrig av betydelse...egentligen..<br /><br />Ett bra sätt att börja dokumentera är att just söka efter möten, mellan barn, mellan barn och ped., mellan barn och material osv....Linda Linderhttps://www.blogger.com/profile/11979232607464210620noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6126994518784336997.post-10850320810267131162010-10-09T10:37:39.822+02:002010-10-09T10:37:39.822+02:00Spännande, spännande!
Om det är något som jag ver...Spännande, spännande!<br /><br />Om det är något som jag verkligen är intresserad över är just samspelet, lära oss tillsammans och av varandra. Möten. Jag tycker att det är ytterst viktigt för individen. Jag lär mig samma sak på en visst sätt i möten med den ena och på ett helt annat sätt i möten med den andra. Det betyder inte automatiskt att den ena är bättre än den andra. <br /><br />I det sspiritnoreply@blogger.com